Výměna zboží
Rozumíme, že velikost nebo barva nemusí sednout napoprvé. Nabízíme dvě možnosti výměny
Nejrychlejší způsob: vrátit a objednat znovu
Doporučujeme jako nejrychlejší a nejspolehlivější variantu:
- Zboží vraťte stejně, jako v případě vrácení výše.
- Vytvořte novou objednávku s požadovanou velikostí nebo barvou.
Nový pár máte ihned rezervovaný a pokud je skladem, budeme ho bez prodlení odesílat. Nemusíte tak čekat na zpracování výměny, která může trvat několik dní po doručení vyměňovaného zboží. Peníze za vrácené produkty vám vrátíme nejpozději v zákonné lhůtě 14 dní od doručení zboží.
Vhodné, pokud spěcháte nebo hrozí, že zboží rychle zmizí z nabídky.
Výměna přes formulář (trvá déle)
Pokud nechcete tvořit novou objednávku, můžete zboží poslat zpět s formulářem pro výměnu:
- Vyplňte a vytiskněte formulář pro výměnu.
- Vyplňte požadovanou velikost nebo barvu, za kterou chcete produkt vyměnit.
- Zabalte zboží zpět – čisté, nenošené, v původním obalu.
-
Zašlete na tuto adresu:
Skladon – Skinners
Průmyslová 377
742 51 Mošnov
Česká republika
Pokud potřebujete kontakt pro dopravce, použijte toto telefonní číslo: +420 731 460 751 - Hotovo! Jakmile zásilku zpracujeme, vrátíme vám peníze (nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů od přijetí zásilky).
Upozornění
- Nový pár nerezervujeme, výměnu zpracujeme až po přijetí a kontrole vráceného zboží do několika pracovních dní.
- Pokud mezitím dojde k vyprodání požadované barvy/velikosti, vrátíme vám peníze.
Důležitá omezení
- Ponožkoboty (např. Comfort 2.0) z hygienických důvodů nevyměňujeme. Pokud vám nesedí, můžete je vrátit do 14 dnů a objednat jinou variantu.
- U bot vyměňujeme pouze stejný model (např. Globetrotter Navy za Globetrotter Cloud Grey). Nelze měnit za jiný typ obuvi (např. Moonwalker za Easygoer).
- Vyměnit lze jen barvu nebo velikost.