Výměna zboží

Rozumíme, že velikost nebo barva nemusí sednout napoprvé. Nabízíme dvě možnosti výměny

Nejrychlejší způsob: vrátit a objednat znovu

Doporučujeme jako nejrychlejší a nejspolehlivější variantu:

  1. Zboží vraťte stejně, jako v případě vrácení výše.
  2. Vytvořte novou objednávku s požadovanou velikostí nebo barvou.

Nový pár máte ihned rezervovaný a pokud je skladem, budeme ho bez prodlení odesílat. Nemusíte tak čekat na zpracování výměny, která může trvat několik dní po doručení vyměňovaného zboží. Peníze za vrácené produkty vám vrátíme nejpozději v zákonné lhůtě 14 dní od doručení zboží.

Vhodné, pokud spěcháte nebo hrozí, že zboží rychle zmizí z nabídky.

Výměna přes formulář (trvá déle)

Pokud nechcete tvořit novou objednávku, můžete zboží poslat zpět s formulářem pro výměnu:

  1. Vyplňte a vytiskněte formulář pro výměnu.
  2. Vyplňte požadovanou velikost nebo barvu, za kterou chcete produkt vyměnit.
  3. Zabalte zboží zpět – čisté, nenošené, v původním obalu.
  4. Zašlete na tuto adresu:
    Skladon – Skinners
    Průmyslová 377
    742 51 Mošnov
    Česká republika
    Pokud potřebujete kontakt pro dopravce, použijte toto telefonní číslo: +420 731 460 751
  5. Hotovo! Jakmile zásilku zpracujeme, vrátíme vám peníze (nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů od přijetí zásilky).

Formulář k výměně zboží

Upozornění

  • Nový pár nerezervujeme, výměnu zpracujeme až po přijetí a kontrole vráceného zboží do několika pracovních dní.
  • Pokud mezitím dojde k vyprodání požadované barvy/velikosti, vrátíme vám peníze.

Důležitá omezení

  • Ponožkoboty (např. Comfort 2.0) z hygienických důvodů nevyměňujeme. Pokud vám nesedí, můžete je vrátit do 14 dnů a objednat jinou variantu.
  • U bot vyměňujeme pouze stejný model (např. Globetrotter Navy za Globetrotter Cloud Grey). Nelze měnit za jiný typ obuvi (např. Moonwalker za Easygoer).
  • Vyměnit lze jen barvu nebo velikost.