Vrácení zboží

  • Kupující má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení produktu bez udání důvodu. Vracíme cenu za produkt a cenu naší nejlevnější dopravy. Poštovné nemůže být proplaceno.
  • Pro vrácení zboží vytiskněte formulář, který zašlete spolu se zbožím na adresu uvedenou ve formuláři.

Formulář k vrácení zboží

  • Z hygienických důvodů nepřijímáme nošený či opraný produkt. Žádáme vás, abyste Skinners vždy testovali na čistém povrchu. Zákazníci mohou vrátit produkt pouze v případě, že je ve stejném stavu, v jakém jej obdrželi. To znamená, že Skinners musí být vráceny nové, nepoužité a kompletní. Vezměte prosím na vědomí, že za nošené nebo špinavé Skinners nemohou být vráceny peníze zpět a poštovné nemůže být proplaceno.
  • V případě, že jste nakoupili produkt u třetí strany, která náš produkt prodává, za toto zboží vrácení peněz neakceptujeme. Veškeré prodeje, které byly uskutečněny s prodejci třetích stran, musí být vypořádány tam, kde byl nákup proveden, včetně třetích stran prodávajících online (jako je například Amazon).
  • V případě jakýchkoliv dotazů či informací o vrácených zásilkách nás kontaktujte na e-mailové adrese returns@skinners.cz

Výměna zboží

Výměna ponožkobot není možná, akceptujeme pouze vrácení zboží. V případě obuvi je možné vrácení i výměna.

Formulář k výměně zboží

reklamace, reklamovat, vrácení zboží, jak reklamovat, vrátit zboží, vadné, chybné, poškozené, poškození, chybná, objednávka, odeslání, výměna zboží, jak vyměnit, jak na reklamaci, jak na výměnu, záruka, garance, záruční doba, záruční lhůta