Vrácení zboží
- Kupující má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení produktu bez udání důvodu. Vracíme cenu za produkt a cenu dopravy, kterou si zákazník zvolil při objednání produktu. Poštovné nemůže být proplaceno.
- Pro vrácení zboží vytiskněte formulář, který zašlete spolu se zbožím na adresu uvedenou ve formuláři.
- Žádáme vás, abyste Skinners vždy zkoušeli na čistém povrchu. Upozorňujeme, že můžete vrátit pouze nenošené a čisté zboží, zkoušené s ponožkou na čistém povrchu, aby jste poznali, zda Vám objednaná velikost skutečně sedí. Vezměte prosím na vědomí, že za opotřebované nebo špinavé Skinners nemohou být vráceny peníze zpět.
- V případě, že jste nakoupili produkt u třetí strany, která náš produkt prodává, za toto zboží vrácení peněz neakceptujeme. Veškeré prodeje, které byly uskutečněny s prodejci třetích stran, musí být vypořádány tam, kde byl nákup proveden, včetně třetích stran prodávajících online (jako je například Amazon).
- V případě jakýchkoliv dotazů či informací o vrácených zásilkách nás kontaktujte na e-mailové adrese returns@skinners.cz
Výměna zboží
Výměna ponožkobot není možná, akceptujeme pouze vrácení zboží. V případě obuvi je možné vrácení i výměna.
reklamace, reklamovat, vrácení zboží, jak reklamovat, vrátit zboží, vadné, chybné, poškozené, poškození, chybná, objednávka, odeslání, výměna zboží, jak vyměnit, jak na reklamaci, jak na výměnu, záruka, garance, záruční doba, záruční lhůta