Vrácení zboží

  • Kupující má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení produktu bez udání důvodu. Vracíme cenu za produkt a cenu dopravy, kterou si zákazník zvolil při objednání produktu. Poštovné nemůže být proplaceno.
  • Pro vrácení zboží vytiskněte formulář, který zašlete spolu se zbožím na adresu uvedenou ve formuláři.

Formulář k vrácení zboží

  • Žádáme vás, abyste Skinners vždy zkoušeli na čistém povrchu. Upozorňujeme, že můžete vrátit pouze nenošené a čisté zboží, zkoušené s ponožkou na čistém povrchu, aby jste poznali, zda Vám objednaná velikost skutečně sedí. Vezměte prosím na vědomí, že za opotřebované nebo špinavé Skinners nemohou být vráceny peníze zpět.
  • V případě, že jste nakoupili produkt u třetí strany, která náš produkt prodává, za toto zboží vrácení peněz neakceptujeme. Veškeré prodeje, které byly uskutečněny s prodejci třetích stran, musí být vypořádány tam, kde byl nákup proveden, včetně třetích stran prodávajících online (jako je například Amazon).
  • V případě jakýchkoliv dotazů či informací o vrácených zásilkách nás kontaktujte na e-mailové adrese returns@skinners.cz

Výměna zboží

Výměna ponožkobot není možná, akceptujeme pouze vrácení zboží. V případě obuvi je možné vrácení i výměna.

Formulář k výměně zboží

reklamace, reklamovat, vrácení zboží, jak reklamovat, vrátit zboží, vadné, chybné, poškozené, poškození, chybná, objednávka, odeslání, výměna zboží, jak vyměnit, jak na reklamaci, jak na výměnu, záruka, garance, záruční doba, záruční lhůta