Kariéra

Počas viac ako šiestich rokov sme sa z pozície startupu dostali medzi svetových lídrov v oblasti minimalistickej obuvi. Naše ponožkotopánky doručujeme do viac ako 120 krajín a za ten čas sme odoslali stovky tisíc párov.

Zažili sme veľký úspech na Kickstarteri, kde sme sa stali historicky najúspešnejším projektom v kategórii obuvi.

Našou misiou je priniesť slobodu pohybu ľuďom po celom svete – či už športujú, cestujú alebo relaxujú. Preto vytvárame obuv, ktorá kombinuje minimalizmus, pohodlie a ochranu, aby každý krok bol čo najprirodzenejší.

V našej základni v Brne tvoríme tím nadšených profesionálov, ktorí zdieľajú vášeň pre inovácie a kvalitu. Náš tím sa rýchlo rozrastá a my si zakladáme na tom, aby sa u nás každý cítil dobre a mal priestor na osobný i profesijný rast.

Pridaj sa k nám a buď súčasťou značky, ktorá mení spôsob, akým ľudia po celom svete vnímajú obuv.

Aktuálne voľné pracovné miesta

Zbaliteľný obsah

Fakturant a specialista operativy –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Brno (full-time)

Staňte se posilou ve Skinners! Jsme inovativní firma, která mění způsob, jak lidé vnímají obuv. Naše ponožkoboty kombinují funkčnost s minimalistickým designem a oslovují zákazníky po celém světě v B2B i B2C segmentech. K tomu jsme přidali i portfolio stylových barefoot tenisek. Hledáme člověka, který bude součástí našeho týmu Operativy a stane se pravou rukou pro náš obchodní tým.

Jak typ člověka hledáme?

Všechny firemní operace stojí na datech. Ideální je zkušenost s fakturováním a prací s doklady, obliba v tabulkách a číselných analýzách. Pokud rádi pracujete s čísly, dodržujete termíny, máte neustálou chuť se vzdělávat a učit se novým dovednostem, bude vás práce ve Skinners bavit.

Jaká je náplň práce?

  1. Správa finančních záznamů a transakcí, denních tržeb, faktur.
  2. Příprava a realizace platebních příkazů.
  3. Příprava podkladů pro externí účetní kancelář, včetně podkladů pro zpracování mezd.
  4. Příprava finančních reportů a analýz pro vedení společnosti.
  5. Správa inventur a aktualizace skladových záznamů.
  6. Personalistika – příprava smluv, evidence dokumentů, pohovory.
  7. Administrativní podpora ostatních oddělení a příprava dokumentů.

Co požadujeme?

  1. Minimálně ukončená SŠ, nejlépe ekonomického směru.
  2. Předchozí zkušenost s účetním systémem Pohoda.
  3. Schopnost písemné komunikace v AJ (alespoň úroveň B1)
  4. Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost.
  5. Dodržovat termíny a schopnost samostatně si naplánovat práci.
  6. Ochotu a chuť učit se novým věcem.
  7. Schopnost pracovat individuálně, ale i v týmu.

Co nabízíme?

  1. Rozmanitou práci v mladém přátelském kolektivu v kanceláři přímo v centru Brna.
  2. Příležitost podílet se na řešení zajímavých úkolů a možnost si částečně náplň práce formovat podle svých zájmů a silných stránek.
  3. Práci na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou.
  4. Možnost občasné práce z domu.
  5. Dobré platové ohodnocení, příspěvek na stravování.
  6. Možnost nákupu firemních produktů za firemní ceny.

Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis na barbora.svubova@skinners.cc.

Těšíme se na vás.

Tým Skinners